loading...
soft99
admin بازدید : 100 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Microsoft Security Releases ISO Image

این بسته حاوی آخرین بروزرسانی ها برای ویندوز میباشد که دوستانی که نیاز به بروزرسانی تمامی بسته های امنیتی محصولات ویندوز مایکروسافت دارند میتوانند آخرین بروزرسانی های منتشر شده در Augest 2012 را دانلود و استفاده نمایند.


OS : Windows XP, Windows 7 Version:  913086 Date published: Augest 13, 2012 This CD image contains the following updates: KB articles : KB2705219, KB2706045, KB2712808, KB2722913, KB2723135, KB2731847 Security bulletins :  MS12-052, MS12-053, MS12-054, MS12-055, MS12-056

 

 

 

توضیحات :

  • علت حجم کم این پک نسبت به نسخه اصلی اینه که فقط زبان انگلیسی در این پک قرار داده شده
  • در صورت نیاز به دانلود تکی از سایت مایکروسافت KB articles و Security bulletins ها رو در گوگل یا سایت مایکروسافت جستجو کنید.
  • فایل iso رو با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی Mount و نصب کنید.

 


پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
admin بازدید : 102 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)

WSUS Offline Update 7.4.2 همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری ، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد . مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است ، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار  دیگر مهم تر است . اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین ، امکان نصب و آپدیت ویندوز آنگونه که باید و شاید وجود ندارد .کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update  می باشد . کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید .

ویندوزهای پشتیبانی شده :

Windows 2K / XP / 2003 / Vista / XP X64 / 2008 / Vista64 / 7

 

 

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
admin بازدید : 122 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (2)

 

Windows 8 KMS Activator به دلیل اینکه به تازگی ویندوز 8 منتشر شده است، هنوز کرک 100% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است

این فعال ساز ارائه شده ویندوز 8 شما رو به مدت 180 روز فعال میکنه

 

راه حل جدید فعال سازی ویندوز 8 از طریق Skype در 27 مرداد

 


 

توضیحات KMS Activation Tool:( توسط مدیر انجمن Raeeka )

قبل از فعال سازی Windows 8 این نکات رو به یاد داشته باشید :

1- حتما User Account Contorl را غیر فعال کنید

2- ActivateWindows.exe را در حالت Run As Administrator اجرا و به راحتی ویندوز 8 خودتون رو برای 180 روز فعال کنید !

 

 

admin بازدید : 68 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Windows XP Pro SP3 Corporate Student Edition August 2012 نسخه‌ی Student ویندوز XP از نظر ساختار و امکانات با نسخه‌ی حرفه‌ای هیچ تفاوتی ندارد و فقط برای پشتیبانی از چندلایسنس و بدون نیاز به فعال‌سازی از سوی مایکروسافت ارائه شد. این ویندوز از روی ویندوز دانش‌آموز اصلی مایکروسافت ساخته شده و آپدیت‌ها و برخی امکانات اضافی به آن افزوده شده است.

ویژگی‌های Windows XP Pro SP3 Corporate Student Edition August 2012  :

  • بدون نیاز به سریال در هنگام نصب از طریق بوت
  • دارای تمامی آپدیت‌ها تا  15 آگوست 2012
  • کامپوننت های مورد نیاز و درایور SATA برای نصب روی لپ تاپ
  • دارای Windows Media Player 11 و  Internet Explorer 8.0 به همراه آخرین آپدیت‌ها
  • دارای Microsoft .NET Framework از نسخه‌ی 2 تا 4
  • حاوی آخرین نسخه‌ی DirectX یعنی نسخه‌ی ماه آپریل
  • جنیون بودن ویندوز و سریال آن با قابلیت آپدیت از سایت مایکروسافت
  • شامل کلیه درایورهای SATA یا AHCI و RAID برای چیپستهای Nvidia و Intel می باشد.
  • این نسخه 32 بیتی هست.



 

توضیحات :

  1. فایلهای فشرده تست شده و سالم هستند.
  2. در صورت مشاهده ارور هنگام اکسترکت کردن میتونید با بازکردن winrar و گزینه Repair فایل رو ترمیم و به راحتی از حالت فشرده خارج کنید و دیگه نیازی نیست فایل مربوطه رو مجدد دانلود کنید.


پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )


  1. پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
admin بازدید : 63 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Ubuntu 12.04.1 اوبونتو یک سیستم عامل کاملاً‌ آزاد و رایگان بر اساس گنو/لینوکس٬ همراه با پشتیبانی در سطح جامعه کاربران و خدمات تجاری و حرفه‌ای است. اوبونتو توسط اجتماع بزرگی از کاربران و توسعه دهندگان در سراسر دنیا توسعه داده میشود و ما از شما نیز دعوت می‌نمائیم تا به این اجتماع بپیوندید!
اجتماع اوبونتو بر اساس ایده‌های فلسفه اوبونتو که می‌گوید: نر‌م‌افزار باید آزاد و رایگان در اختیار عموم باشد٬ همچنین ابزارهای نرم‌افزاری مختلف می‌بایست به صورت سفارشی و به زبان محلی کاربران در اختیارشان باشند و کاربران مجاز باشند نرم‌افزار را بر اساس نیازهای خود سفارشی نموده و استفاده نمایند٬ شکل گرفته است.
این آزادیها موجب شده‌اند٬ اوبونتو اساساً با نرم افزارهای سنتی خصوصی متفاوت باشد. نه تنها ابزارها و نرم‌افزارهای مورد نیازتان رایگان هستند٬ بلکه شما مجاز خواهید بود نرم‌افزارها را مطابق نیازتان و بگونه‌ای که مایلید سفارشی نموده و استفاده نمائید.
اوبونتو برای استفاده به عنوان رومیزی و کارگزار (سرور) مناسب است. نسخه فعلی اوبونتو از معماری‌های سخت افزاری مختلف شامل انواع PC های Intel x86 و 64bit و همچنین ماشین‌های UltraSPARC T1 شرکت SUN و PowerPC شرکت Apple پشتیبانی می‌کند.
اوبونتو دارای بیش از ۱۶۰۰۰ بسته نرم‌افزاری است و هسته اصلی آن بر روی یک سی‌دی عرضه میشود. اوبونتو دارای انواع ابزارهای نرم‌افزاری از نرم‌افزارهای کاتب و صفحه گستردهٔ اداری تا کارگزارهای اینترنتی و ابزارهای مناسب برنامه‌نویسی است.
admin بازدید : 78 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

VMware Player

VMware Player 5.0.0 Build 812388 شما را در تمامی مراحل کار مجازی سازی همراهی و با ابزارهای حرفه ای خود شما رو راضی نگه خواهد داشت. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار یک کامپیوتر دیگر با رم اختصاصی و برای اهداف خاص خود مانند آموزش ،تست و دیگر مقاصد استفاده نمایید. این نرم افزار قابلیت اجرای کارهای اجرا شده توسط نرم افزارهای VMware Workstation, VMware Fusion, VMware Server or VMware ESX را دارا می باشد. هم اکنون این نرم افزار در سرتاسر جهان کاربر داشته و یکی از بهترین نرم افزار های این عرصه با ویژگی های کاربردی می باشد. این نرم افزار اجرای مجازی سازها بر روی نسخ مختلف ویندوز مانند Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 قابلیت اجرا دارد.



 

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
admin بازدید : 140 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

VMware Fusion 5.0.0.802507 نرم افزاری فوق العاده کاربردی در ضمینه شبیه سازی سیستم عامل که این بار برای مک طراحی شده است. در این نرم افزار شما می توانید کلیه سیستم عامل های موجود مانند :Mac OS, Linux, Windows را شبیه سازی کرده و در مک خود داشته باشید. از امکانات این برنامه می توان به تعیین مقدار هارد برای هر سیستم عامل، رم مصرفی، ساخت هارد دیسک جدید (در صورت نیاز)، اسنپشات اشاره نمود.



توضیحات :
  • پس از نصب فایل keygen.exe را به وسیله نرم افزار Crossover اجرا کرده و نرم افزار را کرک کنید.
  • keygen ارائه شده به صورت فایل exe هست در صورت نیاز از سریال زیر استفاده کنید.
0F63H-D0342-DZRQ0-83870-CAU7A MV69T-DNJ8H-KZVW9-Z32Z0-0CXKV HF65V-DM352-AZQP9-930N6-AC7J3 MC4H2-D2H4K-TZ291-WJ956-A2XMG



پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
 
admin بازدید : 130 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

رویای چند ویندوز در یک رایانه با VMware Workstation 9.0.0.812388 به راحتی تحقق می یابد. شاید شما فکرکنید که به راحتی می توان دو یا چند ویندوز را در یک رایانه نصب کرد! اما مقصود این است که یک ویندوز نصب شده و چند ویندوز به صورت مجازی در همان ویندوز بارگذاری شوند. البته تنها ویندوز نیست که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود بلکه لینوکس و NetWare نیز در این نرم افزار تعریف شده است. حتما پیش آمده که می خواهید بدانید آیا فلان نرم افزار در ویندوز ویستا هم سازگاری دارد یا نه؟ و از طرف دیگر هم به هر دلیلی نمی توانید این سیستم عامل را بر روی رایانه خود نصب کنید. بهترین راه حل همین مورد است که از این نرم افزار استفاده نمائید.VMware Workstation  قدرتمند ترین و معروف ترین ابزار موجود در این زمینه به شمار می رود. کاربران به راحتی می توانند بدون این که کوچکترین صدمه ای به سیستم عامل خود وارد نمایند حجیم ترین ابزار ها را برروی یک سیستم مجازی نصب نمایند و به راحتی استفاده کنند.شاید سیستم شما بر پایه CPU های کمپانی Intel باشد که معمولا به صورت 32 بیت هستند و شما هم بخواهید نرم افزار و یا حتی سیستم عاملی را که بر پایه 64 بیت است تست نمائید. در این مورد هم راه چاره VMware Workstation است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار VMware Workstation :

  • اجرای چندین سیستم عامل تنها در یک رایانه Desktop
  • پشتیبانی از سیستم عامل های معروفی نظیر Windows و Linux
  • سوئیچ کردن میان دسکتاپ مجازی تنها با یک حرکت ماوس
  • سرعت نسبتا بالا در انجام کارها
  • پشتیبانی از سیستم عامل های 32 بیت و 64 بیت
  • پشتیبانی کامل از PXE
  • به اشتراک گذاری اطلاعات میان سیستم عامل های مجازی
  • سازگاری و ساخت شبکه های مجازی
  • اجرای سیستم عامل ها و نمایش تصاویر آن ها به صورت کاملا زنده
  • سیستم نمایش Multi Monitoring
  • صرفه جویی بسیار بالا در زمان و هزینه ها
  • محیط کاربری جدید تر نسبت به نسخه های قبلی
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
  • سازگاری کامل با ویندوز محبوب 7

اما خصوصیات این نرم افزار بسیار زیاد است:
VMware Workstation قادر است تا فرمت نرم افزارهای مشابه خود نظیر virtual PC را هم بازخوانی نماید. سرعت در اجرای سیستم عامل ها و سادگی کار با ابزار و همیچنین سوئیچ کردن دسکتاپ ها تنها با کشیدن و رها کردن ساده از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود.
یک مورد که اهمیت بسیاری نیز دارد این است که کاربران تنها با یک رایانه و این نرم افزار قادر خواهند بود تا شبکه ای را هم برای اهدف مختلف نظیر آموزش یا حتی اجرای پیچیده ترین نرم افزار ها تحت هر سیستم عاملی راه اندازی کنند.

نکته ی آخر درباره موفقیت نرم افزار باید ذکر نمود که این نرم افزار 5 سال است که جایزه بهترین ابزار مدیریتی و شبکه ای را از آن خود کرده است . پس این همه خصوصیت و موفقیت تصادفی نمی تواند باشد.

 


پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
admin بازدید : 94 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Windows XP Pro SP3 Corporate Student Edition August 2012 نسخه‌ی Student ویندوز XP از نظر ساختار و امکانات با نسخه‌ی حرفه‌ای هیچ تفاوتی ندارد و فقط برای پشتیبانی از چندلایسنس و بدون نیاز به فعال‌سازی از سوی مایکروسافت ارائه شد. این ویندوز از روی ویندوز دانش‌آموز اصلی مایکروسافت ساخته شده و آپدیت‌ها و برخی امکانات اضافی به آن افزوده شده است.

ویژگی‌های Windows XP Pro SP3 Corporate Student Edition August 2012  :

  • بدون نیاز به سریال در هنگام نصب از طریق بوت
  • دارای تمامی آپدیت‌ها تا  15 آگوست 2012
  • کامپوننت های مورد نیاز و درایور SATA برای نصب روی لپ تاپ
  • دارای Windows Media Player 11 و  Internet Explorer 8.0 به همراه آخرین آپدیت‌ها
  • دارای Microsoft .NET Framework از نسخه‌ی 2 تا 4
  • حاوی آخرین نسخه‌ی DirectX یعنی نسخه‌ی ماه آپریل
  • جنیون بودن ویندوز و سریال آن با قابلیت آپدیت از سایت مایکروسافت
  • شامل کلیه درایورهای SATA یا AHCI و RAID برای چیپستهای Nvidia و Intel می باشد.
  • این نسخه 32 بیتی هست.
admin بازدید : 94 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Windows XP Pro SP3 Corporate Student Edition August 2012 نسخه‌ی Student ویندوز XP از نظر ساختار و امکانات با نسخه‌ی حرفه‌ای هیچ تفاوتی ندارد و فقط برای پشتیبانی از چندلایسنس و بدون نیاز به فعال‌سازی از سوی مایکروسافت ارائه شد. این ویندوز از روی ویندوز دانش‌آموز اصلی مایکروسافت ساخته شده و آپدیت‌ها و برخی امکانات اضافی به آن افزوده شده است.

ویژگی‌های Windows XP Pro SP3 Corporate Student Edition August 2012  :

  • بدون نیاز به سریال در هنگام نصب از طریق بوت
  • دارای تمامی آپدیت‌ها تا  15 آگوست 2012
  • کامپوننت های مورد نیاز و درایور SATA برای نصب روی لپ تاپ
  • دارای Windows Media Player 11 و  Internet Explorer 8.0 به همراه آخرین آپدیت‌ها
  • دارای Microsoft .NET Framework از نسخه‌ی 2 تا 4
  • حاوی آخرین نسخه‌ی DirectX یعنی نسخه‌ی ماه آپریل
  • جنیون بودن ویندوز و سریال آن با قابلیت آپدیت از سایت مایکروسافت
  • شامل کلیه درایورهای SATA یا AHCI و RAID برای چیپستهای Nvidia و Intel می باشد.
  • این نسخه 32 بیتی هست.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 2,995
  • بازدید کلی : 22,910
  • ليست دانلود
    دانلود IDM
    آپدیت شده در تاریخ 3 شهریور
    دانلود ویندوز 8 و 7 و XP
    آپدیت شده در تاریخ 31 مرداد
    دیکشنری قدرتمند پاردیک
    جایگزین بابیلون
    محصولات Adobe
    آپدیت شده در تاریخ 24 مرداد
    محصولات Autodesk
    آپدیت شده در تاریخ 11 خرداد
    دانلود مرورگر موزیلا
    آپدیت شده در تاریخ 27 تیر
    مرورگر اينترنت اكسپلورر
    آپدیت شده در تاریخ 9 آذر
    دانلود Google Chrome
    آپدیت شده در تاریخ 31 مرداد
    مرورگر Opera
    آپدیت شده در تاریخ 11 مرداد
    دانلود یاهو مسنجر
    آپدیت شده در تاریخ 11 خرداد
    دانلود Winrar
    آپدیت شده در تاریخ 25 خرداد
    دانلود Winamp
    آپدیت شده در تاریخ 1 تیر
    پلیرهای محبوب
    آپدیت شده در تاریخ 26 مرداد
    محصولات Nero
    آپدیت شده در تاریخ 10 مرداد
    محصولات ناد32
    آپدیت شده در تاریخ 18 خرداد
    محصولات کسپراسکی
    آپدیت شده در تاریخ 3 شهریور
    محصولات مکافی
    آپدیت شده در تاریخ 27 آبان
    محصولات Norton
    آپدیت شده در تاریخ 25 مرداد
    محصولات Avira
    آپدیت شده در تاریخ 11 مرداد
    محصولات Avast
    آپدیت شده در تاریخ 14 تیر
    محصولات BitDefender
    آپدیت شده در تاریخ 13 مرداد
    محصولات AVG
    آپدیت شده در تاریخ 12 تیر
    Foxit Reader 5.3.1.0606
    نرم افزار مشاهده فایل PDF
    محصولات Xilisoft
    آپدیت شده در تاریخ 3 شهریور
    محصولات MAGiX
    آپدیت 21 اردیبهشت
    محصولات Wondershare
    آپدیت شده در تاریخ 19 مرداد
    محصولات Ashampoo
    آپدیت شده در تاریخ 26 مرداد
    محصولات PGWARE
    آپدیت شده در تاریخ 1 مرداد
    TuneUp Utilities 2012
    آپدیت شده در تاریخ 13 خرداد
    محصولات AVS
    آپدیت شده در تاریخ 15 تیر
    محصولات CyberLink
    آپدیت شده در تاریخ 21 مرداد