loading...
soft99
admin بازدید : 62 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

Auslogics BoostSpeed

نرم افزار AusLogics BoostSpeed 5.4.0.5 ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است


قابلیت های کلیدی نرم افزار AusLogics BoostSpeed :

  • قابلیت افزایش سرعت کامپیوتر و افزایش سرعت خاموش کردن کامپیوتر
  • توانایی افزایش سرعت اینترنت و سرعت دانلود
  • امکان بلوکه و مسدود کردن تبلیغات مزاحم در سایت های مختلف
  • توانایی پاکسازی دیسک
  • توانایی مدیریت تنظیمات
  • مدیریت پاک کردن برنامه های نصب شده
  • امکان یکپارچه سازی دیسک
  • قابلیت پاکسازی رجیستری ویندوز از برنامه های مخرب
  • قابلیت بهینه سازی حافظه ی سیستم
  • توانایی جلوگیری از ورود برنامه های Spyware
  • شامل ابزار های مختلف جهت بهینه سازی سیستم
  • شامل ابزار های مختلف قابل استفاده در شبکه های کامپیوتری و اینترنت
  • امکان بهینه سازی با یک Wizard مخصوص
  • استفاده آسان از نرم افزار

admin بازدید : 91 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Wise Care 365 Pro 1.82.137 Final یک بسته از ابزارهای مهم برای رجیستری، دیسک و دیگر برنامه های کاربردی سیستم برای کامپیوتر می‌باشد. کار با این برنامه آسان بوده و گزینه ای مناسب برای بهبود کارایی کامپیوتر می‌باشد.

Wise Care 365 چه کارهایی را می‌تواند انجام دهد؟

 

admin بازدید : 76 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Windows 7 Manager

Windows 7 Manager 4.1.2 Final نرم افزای است قدرتمد که توسط آن شما می توانید به پاک سازی ، بهینه  سازی و مدیریت ویندوز Se7en بپردازید. این نرم افزار به  سرعت ویندوز شما می افزاید ، امنیت سیستم شما را حفظ  می کند و تمامی انتظاراتی را که از یک نرم افزار بهینه ساز دارید  ، به صورت یکجا در اختیارتان قرار می دهد. ویندوز Se7en قطعا جایگزین  تمامی سیستم عامل های ماکروسافت جهت استفاده خانگی و… خواهد بود که به زودی  نرم افزارهای بسیاری برای آن ساخته و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.  با استفاده از Windows 7 Manager بر روی ویندوز خود ، سلامت آن  را به کلی تضمین کنید. کافی است که در اوقات آزاد ، نرم افزار را فعال نموده  تا تمامی عیب و ایرادها را به طور کامل بر طرف کند.  این نرم افزار از 30 ابزار گوناگون و مختلف جهت مدیریت ، پاک سازی ،  حفظ امنیت ، افزایش سرعت و… تشکیل شده است.


Information
  با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده  نمایید.
Optimizer
بهینه سازی و افزایش سرعت با پاک سازی  رجیستری ، مدیریت Startup ها و…
Cleaner
آزاد سازی فضای  اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بی محتوی ، تکراری و…
Customization 
ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی
Security
حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری ، پسوردها و  اطلاعات شخصی
Network
بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت   افزایش سرعت اتصالات شبکه


admin بازدید : 79 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار بهینه سازی فضای رم و افزایش سرعت سیستم - SuperRam

 PGWare SuperRam 6.8.13.2012 آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد. PGWARE SuperRam  نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.

 

 

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
admin بازدید : 141 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار iCare Card Recovery Pro 2.0 ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. توسط این نرم افزار می توان تمامی اطلاعات مانند عکس، فایل های متنی، فیلم و ... را با هر پسوندی بازیابی نمود. با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی  اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند فلش مموری، دوربین های دیجیتالی، فلاپی دیسک و ... را نیز بازیابی کنید و اولین کاری که شما باید انجام دهید کپی نکردن اطلاعات بر روی درایو و یا محلی است که فایل ها پاک شده اند زیرا هنوز امکان بازیابی این اطلاعات وجود دارد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار iCare Card Recovery:

admin بازدید : 67 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

PGWARE PCBoost 4.8.13.2012 همواره به وسیله نرم افزار های متفاوت که برای افزایش سرعت و عملکرد رایانه ها ساخته شده اند مشکلات و خطاهایی در رجیستری شناسایی می شوند که شناسایی و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالابردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد.PGWARE PCBoost پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید.
admin بازدید : 64 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Auslogics File Recovery 3.4.0.5 Final نرم افزاری در زمینه بازگرداندن فایل های حذف شده یا فایل های آسیب دیده به طور تصادفی از نرم افزارهای جاسوسی و ویروس می باشد. شما می توانید اسناد، موسیقی، عکس، برنامه های نرم افزار و هر فایل دیگری را بازگردانید. همچنین می توانید فایل های آسیب دیده توسط ویروس یا نرم افزارهای جاسوسی را بازیابی نمایید. بازگرداندن عکس یا فیلم به طور تصادفی از دوربین های دیجیتال  و یا پوشه ها کامپیوتر نیز امکان پذیر می باشد. این نرم افزار بیشتر دوربین های دیجیتال، دوربین و کارت حافظه را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به جستجو و پیش نمایش فایل ها و نیز جستجو و نمایش اسنا ، موسیقی، تصاویر و ویدئوها بپردازید. بازیابی هر نوع فایل، بازیابی اطلاعات حتی از پارتیشن های حذف شده و فرمت شده دیسک، پیش نمایش تصویر قبل از خراب شدن، حذف فایل های محرمانه، ایجاد یک کپی از اطلاعات مهم، پشتیبانی از هر نوع درایو و وسایل و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های نرم افزار Auslogics File Recovery :

  • بازیابی فایل های پاک شده یا از دست رفته به طور تصادفی
  • پشتیبانی از هارد و فلاپی دیسک، دوربین های دیجیتال و کارت های حافظه
  • امنیت و حذف فایل های محرمانه
  • انعطاف پذیری سیستم جستجو با گزینه هایی برای مرتب سازی و یا بازیابی فایل ها از نوع، اندازه و تاریخ آخرین اصلاح
  • نحوه آسان است برای کاربران تازه کار بشود ، در حالی که حالت پیشرفته به اندازه کافی قدرتمند است حق درخواست تجدید نظر را به کامپیوتر انجمن گفتگوی تجارت
  • تشخیص و بازیابی فایل ها از دیسک های فرمت شده و یا حذف شده
  • نمایش بازیابی موفق هر فایل


 

توضیحات :

admin بازدید : 62 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Raise Data Recovery

Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.4 یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

 

 

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )

 

این مطلب رو در گوگل محبوب کنید
admin بازدید : 66 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Wise Data Recovery 3.14 Build 164 یک نرم افزار  بسیار عالی  برای بازیابی داده ها، عکس ها، اسناد، فایلهای دیداری، فیلم ها، فایل های فشرده و یا ایمیل بر روی فلش دیسک ها یا کلیه دستگاه های قابل حمل می باشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید براحتی و با سرعت فراوان فایل های از دست رفته خود را بازیابی کنید.


ویژگی های نرم افزار Wise Data Recovery :

admin بازدید : 162 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

 

cdroller
CDRoller 9.40.50.1 نرم افزاری قدرتمند جهت  بازیابی فایل ها و فولدرها از نوع CD و DVD می باشد. با استفاده از این نرم  افزار می توانید اطلاعات سی دی هایی که با استفاده از برنامه های معمولی رایت سی دی ایجاد شده اند را بازیابی  کنید، این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات دیسک های ضبط شده توسط Sony  digital cameras, DVD camcorders, personal DVD recorders نیز می باشد.
این برنامه برای بازیابی اطلاعات  مستقیماً با سکتور های ضبط شده ارتباط برقرار می کند بنابراین اگر حتی در ویندوز محتویات دیسک قابل مشاهده  نباشد باز این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات هست، بررسی صحت ضبط اطلاعات و  ایجاد Iso Image از دیگر امکانات  این برنامه می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CDRoller :

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 3,021
  • بازدید کلی : 22,936
  • ليست دانلود
    دانلود IDM
    آپدیت شده در تاریخ 3 شهریور
    دانلود ویندوز 8 و 7 و XP
    آپدیت شده در تاریخ 31 مرداد
    دیکشنری قدرتمند پاردیک
    جایگزین بابیلون
    محصولات Adobe
    آپدیت شده در تاریخ 24 مرداد
    محصولات Autodesk
    آپدیت شده در تاریخ 11 خرداد
    دانلود مرورگر موزیلا
    آپدیت شده در تاریخ 27 تیر
    مرورگر اينترنت اكسپلورر
    آپدیت شده در تاریخ 9 آذر
    دانلود Google Chrome
    آپدیت شده در تاریخ 31 مرداد
    مرورگر Opera
    آپدیت شده در تاریخ 11 مرداد
    دانلود یاهو مسنجر
    آپدیت شده در تاریخ 11 خرداد
    دانلود Winrar
    آپدیت شده در تاریخ 25 خرداد
    دانلود Winamp
    آپدیت شده در تاریخ 1 تیر
    پلیرهای محبوب
    آپدیت شده در تاریخ 26 مرداد
    محصولات Nero
    آپدیت شده در تاریخ 10 مرداد
    محصولات ناد32
    آپدیت شده در تاریخ 18 خرداد
    محصولات کسپراسکی
    آپدیت شده در تاریخ 3 شهریور
    محصولات مکافی
    آپدیت شده در تاریخ 27 آبان
    محصولات Norton
    آپدیت شده در تاریخ 25 مرداد
    محصولات Avira
    آپدیت شده در تاریخ 11 مرداد
    محصولات Avast
    آپدیت شده در تاریخ 14 تیر
    محصولات BitDefender
    آپدیت شده در تاریخ 13 مرداد
    محصولات AVG
    آپدیت شده در تاریخ 12 تیر
    Foxit Reader 5.3.1.0606
    نرم افزار مشاهده فایل PDF
    محصولات Xilisoft
    آپدیت شده در تاریخ 3 شهریور
    محصولات MAGiX
    آپدیت 21 اردیبهشت
    محصولات Wondershare
    آپدیت شده در تاریخ 19 مرداد
    محصولات Ashampoo
    آپدیت شده در تاریخ 26 مرداد
    محصولات PGWARE
    آپدیت شده در تاریخ 1 مرداد
    TuneUp Utilities 2012
    آپدیت شده در تاریخ 13 خرداد
    محصولات AVS
    آپدیت شده در تاریخ 15 تیر
    محصولات CyberLink
    آپدیت شده در تاریخ 21 مرداد